Friday, December 02, 2005

Sapnai Dec 02, 2005

Sapnas: Kortos ir Aistra
Zaidziau su nepazistama mergina kortomis. Pats gulejau ant lovos, ji zemiau uz mane ant grindu. Jos kuna denge ne per daugiausia rubu, gal del to jog zaideme is nusirenginejimo. Mergina turejo puiku kuna ir buvo gerame upe.

Po keliu akimirku uzsitraukiau ja i pas save i lova ir prasidejo sunkiai aprasomi ir realiame gyvenime igyvendinami dalykai: musu kunu formos ir dydziai kito pagal musu nora. Mes mylejomes ilgai. Buvo be galo malonu.

Sapnas: Snaiperiai
Sis sapnas, tikriausiai, buvo atogarsis filmo, kuri maciau vakar. As su draugu lindejau krumuose prie medzio - mes laukeme palankios progos kai galesime pulti nieko neitariancius gangsterius sedincius prie stalo ir ciulpiancius savo cigarus.

Laukeme ilgai, ir mano draugas nutare nubegti namo atsinesti kazkokios sautuvo sudedamosios dalies. Jis tai padare be perspejimo, todel nesugebejau jam uzbegti uz akiu ir musu sleptuve jau nebebuvo paslaptis blogieciams. Jie mus pastebejo. Maciau kaip jie uztaisineja mazdaug amziaus senumo ginkla. Maciau tai tarsi stoveciau visai prie pat ju. Pastebejau jog ju sautuve yra istrigusi kulka ir tai dare ju situacija keblia. Jie keikesi ir kazka man sauke vis dar bandydami isimti uzstrigusia kulka.

Sapnas: Ikaitai
Veiksmas vyko Netoniu kaime, mociutes name. Buvau paemes ikaitais savo pusbroli Dainiu ir pussesere Aida. Jie buvo dar labai mazi. Mes buvome miegamajame, o ju susijaudine tevai gretimame kambaryje. Girdejau savo tetos ukciojima ir verksma - ji taip pat atrode gerokai jaunesne.

Neprisimenu kokios buvo mano salygos ir del ko as visa tai dariau. Cia priejo kitas pusbrolis Raimondas ir pradejo mane itikineti, kad mums nieko neiseis. As supratau padeties bereiksmiskuma. Maciau kaip uz duru stovi mano teta ir stebi kas vyksta su jos pagrobtais vaikais.

Akimirksniu ji isiverze i kambari ir griebe savo dukra uz koju is lovytes. Isspruko taip pat greitai kaip ir buvo isiverzusi. Besiverzdama pro duris gerokai trinktelejo Aidos galvele i duru stakta. As viska stebjau ir nesipriesinau.

Po keliu minuciu as paskelbiau paliaubas ir ejau i gretima kambari atsiprasyti uz pagrobima. Pusbrolis Raimondas stovejo salia, abu devejome kostiumus.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home