Thursday, December 01, 2005

Sapnai Dec 01, 2005

Sapnas: Sokio Pamokos
Vyko sokio pamokos, taciau mano mokytojai buvo tie patys pas kuriuos einu praktikuoti karate. Veiksmas virtuvej, name, kur praleidau savo vaikyste, Netoniuose. Buvo pilna mano klasioku ir paralelines klases klasiokiu.

Man buvo salta, ta proga pasiemiau pirma pasitaikiusia striuke, nors ji nebuvo mano. Vienas is mokytoju, Nikolaj, demonstravo naujo sokio zingsnelius. Tai buvo kazkas panasaus i House ir Swing, mano supratimu. Atrode gan paprastai, su kazkokiais pristatymais, bet realybej sunkiai igyvendinamas sokis norint sokti nesupynus koju.

Staiga priejo mano vyriausiasis mokytojas ir pareiske jog as nesoksiu, o siurbsiu [dulkes]. As supratau jog tai isbandymas, nes buvau naujokas, todel sutikau. Bet neuzilgo uzsilipau ant taburetes ir bandziau atkartoti sokio judesius. Pazvelgiau zemyn, taburete svyravo ant dvieju koju, po to ant kitu dvieju - priklausomai ant kurios puses pernesdavau savo svori. Dar pastebaju, kad deviu kazkokias aukstapades sliures ir jos smukcioja. Tas dare mano soki sudetingu.

Nikolajus pastebejo mano pastangas ir priejo padeti. Jis pasilenke prie mano koju ir pradejo kilnoti mano pedas kaip as tureciau sokti. Pasake, jog man reikia "sulyginti pirstus".

Po keliu mano judesiu jis apsigreze i mane nugara ir eme demonstruoti. Jis soko isties nuostabiai, tad as nusokau nuo taburetes ir emiau sekti jo pavyzdziu. Jis padare viena labai staigu suoliuka ir as susijuokiau.

Po keliu minuciu sokiai baigesi ir as atidaviau pasiskolinta striuke klasiokei Rutai. Padejau ja uzsivilkti ir prisiminiau, jog turiu grazinti treninga taip pat. Tad uzvilkau taji treninga tiesiai jai ant striukes.

Sapnas: Biustas
Sapnavau cementini ar tai gisini plikos moters biusta. Jis daugiausiai buvo maziau ar daugiau pilkos spalvos su kai kuriais atspalviais. Matesi, jog jis buvo kazkur nukrites ar tai suduzes i gabalelius ir vel sulipintas. Buvo pastebimi metaliniai sutvirtinimai, kurie laike skulpturos sukes kartu.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home