Tuesday, November 29, 2005

Sapnai Nov 29, 2005

Sapnas: Is Paukscio Skrydzio
Prisimenu kaip su savo kaimynu Marium nutarem paskraidyti virs Raseiniu. Jie atsieit sedejo malunsparnyje, bet nei garso nei jo propeleriu nesimate, tik zinojau, kad jau skrendame. As buvau prisirises mazdaug 0.5 cm skersmens sniuru o jo galas buvo uzsuktas izoliacija, ir tai man kele nerima, nes jis galejo atsiristi bet kuriuo momentu. As laikiau susukta sniura rankoj, kad laikytis kuo arciau malunsparnio.

Jau buvome pakile i mazdaug 100 metru auksti ir sukome ratus virs miesto. Pamaciau savo nama ir paprasiau draugo, kad apsuktume kelis ratus. Na jis suko ir suko, man jau emesi suktis galva, bet vaizdas buvo geras ir tikslus tad kentejau.

Keista buvo tai, kad visi stogai buvo pauksciu apdergti. Kita akimirka isvydau kaip musu suo Dabis uzlipes ant stogo eme slysti. Nelabai supratau kaip jis ten atsirado ir apskritai ka jis ten veikia. Zinojau, kad jis buvo dinges, ir mes jo niekur negalejome rasti.

Paklausiau Mariaus gal jau galetume leistis, taciau po neigiamo jo galvos pakratymo supratau, kad dar teks paskraidyti. Tada atsargiai isleidau visa virve laikiuisia mane per visa jos ilgi ir atsiputes dairiausi i salis. Vaizdas ir jausmas is tikro buvo realistiskas ir nuostabus.

Po keliu akimirku mes nusileidome mano kieme, bet vaizdas transformavosi is mano kiemo i kiema Netoniu kaime. Cia pribego Mariaus suo ir pradejo meilintis. Paglosciau jam paausi, po to siaip kelis kart per nugara ir jis neatlaikes malonumo eme slapintis. Srove buvo gan stipri todel pakeliau savo kojas, kad nesudrekciau...

Veliau keliausi kazkokia valtimi. Pamenu, jog joje buvo nepazistama aziete moteris.

Sapnas: Pomidorai Mokykloj
Veiksmas vyko koridoriuj prie tuometinio rusu kalbos kabineto. As su savo klasiokais nesiau stala, ant kurio buvo isdestyri pomidorai kurie augo tiesiog ant stalo. Staiga priejo Terry, mano Karate treniruociu bendras, ir pradejo aiskinti kaip reikia atrinkineti pomidorus. Jis devejo smokingas ir kalbejo gana uztikrintai, todel mums kilo mazai abejoniu del jo veiksmu. Jis isrinko visus pomidorus kurie buvo zalsvi, pusiau prinoke, ir atidejo juos kaip gerus, visus kitus, bei pomidoru krumus mete lauk.

Mes atneseme stala i kabineta kur buvo beprasidedanti pamoka. Joje buvo pilna ivairaus amziaus vaiku. Atpazinti galejau tik viena uz mane 2 mwtais jaunesnia mergina. Tada mes pradajome perstatineti suolus. Pastebejau, kaip vienas is mano draugu paeme kede net nepastebejes, kad ant jos sedi vaikas ir perdave ja kartu su vaiku kazkur uz mano nugaros. Tai dare ne bet kaip, o tai, kad vaikas kybojo prilipes prie kedes zemyn galva. As atsargiai prilaikiau ji, kad netycia neiskristu.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home