Tuesday, November 29, 2005

Astralinis Potyris Nov 29, 2005

Astralinis Potyris: Akute
Buvo dienos vidurys, jauciausi pavarges, todel dribau i greta esancia lova ant pilvo ir pradejau 2:1 kvepavima, kuris simuoliuoja miego rezimo kvepavima. Stengiausi neuzmigti, o tiesiog laviravau ant uzmigimo ribos. Jauciau traso busena artejant.

Galbut buvau uzsnudes keliom akimirkom, bet tuo pat metu buvau samoningas ir stebjau sekanti vaizdeli: zinojau, jog mano akys uzmerktos, bet as galejau matyti. Maciau savo ranka, bet zinojau, kad is tos pozicijos jos matyti negalejau.

Tuo pat metu ivyko sunkiai aprasomas dalykas - atrode, jog mano akiu obuoliai sukasi akiduobese, nes vaizdas buvo kaip tik toks. Tiesa, vaizdas buvo toks lyg mano regos aparatas buvo ne is dvieju akiu, o vienos, bet vaizdas vis dar buvo stereo.

Mazdaug suvokiau ka reiskia eilutes is Biblijos: "Kai tavo akis tampa viena - tavo kunas prisipildo Sviesos". Galima butu paaiskinti, kodel akli zmones patyre pomirtinius isgyvenimus pradeda matyti, nes mes matome ne vien savo fizinemis akimis - tada isijungia astralinis regos aparatas.

Po to viska maciau tarsi per vamzdeli arba per skylute: labai mazas kalnelis ir ant jo auga trumpi plaukai. Visa laika buvau samoningas ir stebajau kas bus toliau. Deja isgirdau mane kvieciant ir viskas baigesi.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home