Sunday, November 27, 2005

Sapnai Nov 27, 2005

Sapnas: Kerstas
Vaziavau dviraciu misko keliuku, ausksicau manes ejo kazkoks labai antipatiskas medziotojas, ir, nezinau kodel, bet as jo labai nekenciau. Dar jis man kazka parode kas mane isiutino. Paivijau ji savo dviraciu mindamas i kalna, sudaviau jam per peti. Jis atsisuko ir atstate sautuva i mane...

Vaziavau masina labai greitai viduramziu laikais, kelias nelygus, kazkokia suo, kate matesi. Zinojau, kad kazka tai pazeidziau, nes atsiduriau policijos nuovadoje. Taciau man zut but reikejo kazkur suspeti, todel stengiausi is ten kuo greiciau istrukti, teko prasmukti pro 2as duris, bet lekiant pro trecias man pastojo kelia policijos virsininkas ir jo padejejas. Dar prisimenu, kad sprukdamas tempiau su savimi kazkoki juoda maisa, visaip ji trankiau, berods jame buvo kazkas panasaus i lavona.. Labai veiksmo pilnas sapnas...

Sapnas: Skalbeja
Dalyvavau paskaitoje apie rubu skalbima. Skaitove buvo apie 30 metu sviesiaplauke moteris labai gerai ismananti savo reikala. Salia matesi ir dirbo didziule pramonine skalbimo masina. Moteris kazka tai labai intensyviai mums aiskino ir deste bet braize ant lentos kaip viskas veikia. Buvo labai didele pagyrune, nes aiskino visiems kaip visa ta dalyka studijavo universitete.

Sapnas: Baseinas
Buvau kazkokioje sventeje ant 2 aukstu pastato stogo. Zemai matesi baseinas, berods buvo ziema, bet vanduo buvo siltas, rudas ir neuzsales. Zmones kalbejo kaip jie visi eis issimaudyti. Gintas, atrode jis kazkoks susitraukes, soko nuo to stogo tiesiai i baseina nenusirenges kostiumo. Dugno nesimate, be to jis nera gana giliai – pagalvojau, kad cia labai paprasta nusisukti spranda. Iskilo nusivale veida ir pasigyre. Po to pamaciau kaip per baseina perplauke milziniskas ungurys, berods 5 metru ilgio. Salia jo plauke jo vaikas. Kazkas mete pagali ir jis spruko i kranta...

Toliau jau veiksmas vyksta tame pastate. As sedziu ant tuliko, bet ten jokio privatumo – viskas atvira. Pastebejau jog kiti zmones irgi laikia savo eiles ir visi ziuri i mane. As paziurejau zemyn – kojos nesiekia zemes ir po pedom metosi kazkokie plytgaliai. Paskubejau nusisluostyti, bet dariau tai kitaip nei visada, nes mane stebejo apie 10 ivairiatauciu zmoniu...

Po to nuejau i persirengimo kabina ir nutariau issimaudyti tame baseine, nes man tas vakarelis jau ejo per gerkle. Kai isejau laukan nuogas tvyrojo rukas o baseino dydis buvo toks kaip geros upes...

Sapnas: Kaimynas
Stovejau savo miegamajame prie didelio veidrodzio ir tytinejau savo veida. Veidas buvo siek tiek kitoks – jaunesnis, gal 16 metu, staiga priaugo tiek plauku, kad vos galejau matyti save veidrodyje. Isgirdau jog atejo sveciu, apsidairiau ir pastebejau, jog as nuogas. Suradau triusikus i bandziau i juos isokti. Pavyko gal is kokio 4 o karto. Mane aplanke vaikystes draugas, kaimynas Marius. Pasidomejau kaip jam sekas. Jis buvo geroj nuotaikoj ir veiksmas is karto persikele pas ji i garaza. Ten jis parode savo naujausia kurini – sautuveli padaryta is skalbiniu segtuku. Jis saude degtuku galvutemis. Kai jis pradejo juo mosuoti man pasidere neramu. Jo sautuvas issove ir degtukas ismigo i duru stakta prie manes. As apziurejau jo kurini. Konstrukcija atrode is tiesu logiska ir tikroviska. Veliau jis kazka pasakodamas pradejo gaminti sovinius is adateliu...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home