Thursday, December 08, 2005

Sapnai Dec 08, 2005

Sapnas: Neileido
Naktis. Aplinkui daug zmoniu, visi jie mano gyvenime buvo kazkuom svarbus, susirinke is visu pasaulio vietu. Jie trauke i kazkoki uzdara vakareli. Jis vyko viename bestogiame lentiniame pastate. Labai nustebau, kai Steve man prie duru pasake, jog man negalima i sita vakareli.

Smirinejau aplinkui ta pastata, girdejau kaip visi linksminosi ir triuksmavo. Labai norejau ten patekti, tad ziurejau pro lentu plysius kas ten vyksta. Buvo daugiau zmoniu norinciu ten patekti ir stebinciu per plysius.

Pamaciau savo buvusi darbdavi Kesta. Jis su kazkuo kalbejo. Pastebejes jog sujudinau lenta noredamas labiau preplesti regos lauka, liovesi kalbejes ir susidomejo kas tai galetu buti. Tada pasitraukiau is savo vietos ir nuejau atokiau.

Po akimirkos grizau prie pastato, durys buvo atidaros, prie ju stovejo Kestas su drauge ir kalbejo. Pamates mane labai apsidziauge ir tuojau pat pakviete pasivaisinti. Jo drauge irgi buvo labai vaisinga. Steve sedejo kambario gale ir stebejo.

Ant stalo gulejo ivairiausi sumustiniai. Kestas pasiule paragauti keleta is ju. Po to prie musu prisijunge Steve.

Sapnas: Prabegimas
Begau sportuodamas Raseiniuose Dubysos gatve. Jauciau, jog esu priauges svorio, taciau pats begimas buvo itin lengvas - lyg ant sparnu. Begdamas dariau staigius manevrus idant isvengciau susidurimo su priesais einanciais pesciaisiais.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home