Tuesday, December 06, 2005

Sapnai Dec 06, 2005

Sapnas: Naujame Darbe
Buvau kazkokiame ofise. Sprendziant is to, kad aplink sukosi ivairiatauciai mano manymu tai buvo kazkur Toronte.

Kalbejausi pasiremes i stala su nepazistama juodaode. Ji kazka pasakojo apie mano nauja darba. Pati valge barscius is stiklines. Vienas vyras, berods sefas pasiteiravo jos is kur tie barsciai ir siek tiek pyktelejo, kad jam neteko paragauti.

Po to mes paememe parkerius, pamirkeme i rasala vis dar kalbedamiesi ir pradejome rasyti ant vieno is juodrasciu. As parasiau man nepazistama zodi, jis atsispaude neryskiai, neiskaitomai, po to ji, jau su savo parkeriu prirase kazka prie to zodzio pradzios, tada as is viso nesusigaudziau kas cia vyksta.

Veliau ji man parode mano stala. Tai buvo tuscias, siek tiek dulketas stalas tame paciame erdviame kambaryje kaip ir pries tai matytos merginos. Siek tiek dulkiu matesi ant jo. Pradejau atidarineti stalcius ir narsyti ju turinius. Ten gulejo ivairiausiu popieriu su dideliais numeriais, kazkokiu kaseciu.

Prie manes priejo ta pati moteris grizusi is vietinio susirinkimo, pradejo kalbeti man nesuprantama kalba, be to girdejau viska labai neaiskiai. Suvokiau, jog esu uzsidejes ausines ir klausausi mp3 muzikos. Nusiemiau ausines, bet tai nepadejo. Tada pasilenkiau arciau jos - lygtai pradejau suprasti ka ji bando pasakyti. Taciau vel pamaciau, kad ant mano ausu yra ausines. Dar karta nusiemiau jas. Pro sali praejo dar viena bendradarbe ir nusisypsojo.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home